Regulamin wynajmu domu, zawiera procedury i zasady, według których można dokonać rezerwacji i wynajmu domu oraz określa warunki korzystania z niego. Dokonanie rezerwacji według zasad określonych w Regulaminie jest jednoznaczne z akceptacją jego postanowień. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia dokonanie rezerwacji.
Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji Domu na Wichrowym Wzgórzu
Właścicielka domu będzie Państwu bardzo wdzięczna za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu Państwa oraz przyszłych gości.
Dom wynajmowany jest na pełne doby.
W celu dokonania rezerwacji należy skorzystać z systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej pod adresem www.nawichrowym.pl lub skontaktować się telefonicznie w godzinach od 8.00 do 21.00 pod numerem +48 601 802 445 lub za pośrednictwem mediów społecznościowych takich jak Facebook Messanger lub Instagram. Dane, które należy podać to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, dane kontaktowe, ilość gości oraz godzinę przybycia.
Do 24h przed przybyciem, Najemca ma prawo anulować rezerwację bez ponoszenia kosztów.
W przypadku anulacji w terminie krótszym niż 24h Wynajmujący ma prawo zachować pieniądze, które stanowią równowartość pobytu na jedną dobę.
W przypadku skrócenia pobytu Wynajmujący nie jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany przez Najemcę okres pobytu.
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Najemca powinien zgłosić Wynajmującemu z wyprzedzeniem. Będzie one uwzględniane w miarę możliwości. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
Najemca
za zgodą Wynajmującego może przenieść wszelkie prawa i
obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod
warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków
wynikających z zawartej umowy.
Wynajmujący zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który:
nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości
znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających
odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu
stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu
odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowe opłatą
Doba rozpoczyna się o godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do 22.00. Istnieje opcja późnego zameldowania w godzinach 22.00 – 1.00 objęta opłatą w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych). W takim wypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia takiej możliwości.
W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznie Wynajmującego. W razie braku kontaktu z Najemcą, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
Procedura zameldowania wymaga okazania przez Gościa dowodu tożsamości ze zdjęciem. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości Wynajmującego to ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
Wymagana jest wpłata kaucji zabezpieczającej w wysokości 600 zł (słownie: sześćset złotych). Kaucja ta jest zwracana podczas wymeldowania. Kaucja jest zabezpieczeniem w przypadku szkód lub zniszczeń, o których mowa w § 5 pkt.6.
Opłatę za pobyt uiszcza się z góry o ile nie została dokonana wcześniej przelewem lub gotówką.
W przypadku gdy najstarszy z gości nie ukończył 26 lat obowiązuje dodatkowa kaucja w wysokości 1500 zł na czas pobytu.
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, Wynajmujący rezerwuje sobie prawo zaproponowania Najemcy lokalu zastępczego. Wynajmujący ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Najemcy lub jego majątku, z powodów niezależnych od Wynajmującego, nie będzie mogło być zagwarantowane.
W okolicznościach wskazanych w § 8 pkt 1 kwoty wpłacone przez Najemcę podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych Wynajmującemu za usługi już wykonane.
W razie zaistnienia nieprawidłowości Najemca ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres: nawichrowym@gmail.com
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. Najemca zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą e – mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym, a Najemcą jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Wynajmującego.
© dom@nawichrowym.pl